.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف 73هزار رشته دام غیرمجاز در مازندران طی سال جاری
فرمانده دریابانی استان مازندران از کشف بیش از 73 هزار رشته دام غیرمجاز در استان خبرداد.

به گزارش شمال نیوز:هوشنگ حسینی  اظهار کرد: تلاش‌های شبانه روزی مرزبانان و دریابانان در برقراری هر چه بیشتر نظم و مبارزه با هرگونه ناامنی و برخورد قانونی با صیادان غیرمجاز در دستور کار دریابانان مازندران است.

وی با اشاره به اینکه دریابانان در برابر با صیادان غیرمجاز برخورد قاطعی داشتند، گفت: در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و جلوگیری از صید غیرمجاز و قاچاق ماهیان خاویاری در سطح حوزه استحفاظی و همچنین ارتقای امنیت اجتماعی، دریابانان پایگاه‌های مرزبانی در سطح حوزه استحفاظی با صیادان غیرمجاز برخورد قاطعی داشتند و نظم و امنیت را در دریا ایجاد کردند.

فرمانده دریابانی استان مازندران تصریح کرد: دریابانان حوزه استحفاظی، با اجرای گشت‌های دریایی از ابتدای سال تاکنون، موفق به کشف و ضبط بیش از 73 هزار و 28 رشته دام فلسدار در آب‌های دریای مازندران شدند.

حسینی خاطرنشان کرد: ماموران دریابانی مازندران موفق به کشف و ضبط تعداد  فراوانی دام غیرمجاز از نوع فلامینت شدند که این امر موجب تقویت صلابت نیروهای دریابانی در سطح حوزه استحفاظی است.

وی در پایان گفت: لازم است که تمامی ساحل نشینان و صیادان استان مازندران به دلیل حفظ محیط زیست ماهیان خاویاری و غضروفی در چارچوب قوانین جاری اقدام به صید می کنند./ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.27 seconds.